Tilburg Toont

Maak kans op extra media aandacht!

30 april 2018

Maak kans op extra media aandacht met pr- bureau de Wolven

De meest opvallende evenementen tijdens de maand van de amateurkunst maken kans op extra begeleiding en ondersteuning van pr-bureau De Wolven. Zij geven de tools, tips en tricks om het spraakmakendste evenement in de regio onder de aandacht te brengen. De vijf regio’s met de meest bijzondere programmering krijgen het bureau zelfs tot hun beschikking voor het genereren van media-aandacht. Ook worden door culturele influencers een aantal events online uitgelicht.

Hoe werkt het? 

  •  zorg dat het evenement aangemaakt wordt op www.tilburgtoont.nl 
  • Stuur een mailtje naar info@iktoon.nl waarin je aangeeft het evenement te willen inzetten voor een pr-stunt in jouw regio
  • Krijg een promotiepakket met een vlag, keycords en een iktoon t-shirt
  • Voor vragen kan je terecht bij pr-bureau De Wolven, die je ondersteunen bij media-aandacht
  • De meest opvallende evenementen krijgen De Wolven tot hun beschikking voor de algehele pr.
  • Een aantal bijzondere evenementen krijgen ook extra online aandacht door middel van een culturele influencer.

Wanneer maakt mijn evenement kans?

De meest bijzondere, creatieve, opvallende en spraakmakende evenementen maken kans op extra media aandacht. Dit zijn activiteiten die opvallen bij de media vanwege een van de volgende punten: Actueel, Urgent, Groots, Onverwacht, Sensationeel, Maatschappelijk betrokken, Creatief. Kansrijke evenementen voor (regionale) media-aandacht kunnen bijvoorbeeld zijn: Het verbreken van een wereldrecord, Iets maatschappelijks betrokken (b.v. een expositie in de gevangenis van een fotografieproject door gevangenen), Inhaken op actualiteiten (b.v. vaderdag, vluchtelingendag, nationale dag van de opa’s en oma’s, wereld oceaandag of veteranendag). Bovenstaande criteria zijn slechts richtlijnen, laat je creativiteit vooral de vrije loop. Inspiratie nodig? Neem contact op met iktoon of De Wolven om te sparren.